REGULAMIN SKLEPU AROMASPEC.PL

Administratorem danych osobowych jest SpecFix Przemysław Chmielewski Kędzierówka 182A 05-540
Kędzierówka Polska NIP: 1231247557(zwany dalej: „Właściciel„).
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
– pod numerem telefonu +48 600 229 252. (godziny pracy Sklepu podane są na stronie internetowej Sklepu,
opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta
Klient),
– korzystając z adresu poczty elektronicznej biuro@aromaspec.pl
– pisemnie na adres siedziby Usługodawcy podany powyżej.

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:
a. Regulamin – niniejszy regulamin,
b. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie
dokonuje Zamówienia w Sklepie,
c. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub będący osoba fizyczną prowadząca jednoosobową działalność
gospodarczą i dokonującym zakupu w ramach działalności jednak bez związku z zawodowym charakterem tej
działalności,
d. Towar, Produkt – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
e. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta
pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
f. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.aromaspec.pl za pośrednictwem którego Klient
może złożyć Zamówienie,
g. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz
umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej
usługi możliwe jest po rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Sklepie lub poprzez prawidłowo wypełniony
formularz Zamówienia bez konieczności logowania się. Sklepu umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu
Sklepu na stronach produktowych.
3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a
Sklepem jako Sprzedawcą.
4. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią
niniejszego Regulaminu.

§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
a) podłączenie do Internetu,
b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie
niższej niż 8.0 lub Opera w wersjach 16 i wyższych lub Firefox w wersji 12. Za problemy wynikające ze
stosowania przeglądarek niespełniających tego wymogu Sklep nie ponosi odpowiedzialności,
c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
d) minimalne wymagania sprzętowe dla komputera Klienta:
− procesor Intel Pentium 4 lub nowszy;
− 512 MB pamięci operacyjnej RAM;
− około 350 MB wolnego miejsca na dysku twardym;

− karta graficzna obsługująca rozdzielczość ekranu co najmniej 1024×768 pikseli − dostęp do internetu;

e) włączona obsługa Cookies i Java Script

f) program do odczytu plików formatu PDF.

2. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych
określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć
negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
4. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W razie otrzymania przez Sklep
urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych
dostarczanych przez Klienta, Sklep może uniemożliwić dostęp do tych danych. W takim przypadku Sklep nie
ponosi odpowiedzialności za naruszenia wynikające z działań Klienta.


§ 3 REJESTRACJA

1. Rejestracja w Sklepie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym
Klient podaje niezbędne dane identyfikacyjne adres e-mail oraz hasło; zaakceptowany, aktualny Regulamin
Sklepu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji Zamówień Klienta. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym
zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie Konta. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej
rejestrację dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem a Sklepem.
2. Po zarejestrowaniu się w Sklepie, logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu
rejestracyjnym lub zmienionych na podstawie późniejszego wniosku Klienta.
3. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu (wypowiedzenie umowy) należy wysłać wiadomość
elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: biuro@aromaspec.pl z podaniem  danych
identyfikujących Klienta aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep
jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy
nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
4. Rejestracja w Sklepie jest nieodpłatna.
5. Sklep dopuszcza składanie Zamówień bez konieczności rejestrowania się i logowania w Sklepie. W tym
celu Klient każdorazowo w procesie składania Zamówienia jest zobowiązany wypełnić formularz elektroniczny
przez wprowadzenie wymaganych przez Sklep danych koniecznych dla jego identyfikacji oraz zawarcia i
wykonania umowy sprzedaży (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy). Klient ma
obowiązek zaakceptować aktualny Regulamin wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
Zamówienia. Brak rejestracji w Sklepie oznacza brak posiadania Konta Klienta, które umożliwia dostęp do
śledzenia Zamówienia.
6. Każdorazowe wypełnienie formularza elektronicznego umożliwiającego złożenie Zamówienia bez
rejestracji i logowania oznacza zawarcie pomiędzy danym Klientem a Sklepem nowej umowy o świadczenie Usług.
Umowa taka wygasa z chwilą, gdy dane Zamówienie zostaje anulowane, umowa sprzedaży zawarta w związku z
danym Zamówieniem zostaje wykonana, traci moc wiążącą pomiędzy nimi z innych przyczyn prawem
przewidzianych.

§ 4 ZAMÓWIENIA

1. Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego.  
2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
3. Klient może złożyć Zamówienie w następujący sposób:
a) przez konto Klienta – po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na koncie z wykorzystaniem Konta,
b) bez rejestracji i logowania – przez zdalne wypełnienie stosownego formularza elektronicznego w Sklepie,
pod warunkiem akceptacji Regulaminu wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
Zamówienia.

4. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych

produktów w Sklepie. Proces zamawiania produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez
Stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności
produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient
zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego
zarejestrowania Konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku „zamawiam i płacę” lub
równoważnego) Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie
danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.
5. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi
oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia
Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.
6. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie:
zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany
jest przez: wybranie produktu i dodanie go do Koszyka.
7. Klient może wybrać nieograniczoną ilość produktów do Zamówienia spośród ilości danego produktu
dostępnego dla Zamówień detalicznych, a w po przejściu do Koszyka otrzyma podsumowanie wybranych
produktów. Sklep zastrzega, iż w celach zamawiania w oparciu o dodawanie do Koszyka, dostępność niektórych
produktów może być ograniczona, o czym Klient jest informowany przy wyborze ilość produktu.
8. W przypadku niedostępności produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z
innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej
w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo
zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację Zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy od umowy
odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest
informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania
wyboru pomiędzy:
a) częściową realizacją – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia
dotyczącego wyłącznie dostępnych produktów;
b) anulowania całości zamówienia (odstąpienie).
W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie
zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie
niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części
produktów niedostępnych.
9. Zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem firmy lub w opcji „Paczka w RUCHU” . Płatność za
Zamówienie możliwa jest przelewem na dane Sklepu lub za pobraniem.
10. Klienci dokonujący zakupów w sposób zalogowany do Konta biorą udział w programie lojalnościowym.
Program polega na gromadzeniu punktów w ilości wskazanej na stronie danego Produktu za zakup tego Produktu.
Za określoną ilość punktów Klient może otrzymać wg swojego wybory stały rabat procentowy na zakupy lub
wymienić punkty na Produkty dostępne w Sklepie. Takie żądanie Klient może skierować do Sklepu drogą e-mail
na: biuro@aromaspec.pl. Szczegółowe zasady programu, tj. podanie ilości punktów potrzebnych do wymiany na
Produkty lub wysokość rabatu określone są na stronie Sklepu.

§ 5 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

1. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny
towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT i nie obejmują kosztów dostawy.
2. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost. Informacje o kosztach dostawy
dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia. Koszty dostawy zostaną uwzględnione
w cenach produktów w zależności od zamówionego towaru i wyboru Klienta co do sposobu dostawy, przy
składaniu Zamówienia.

3. Płatność za zamówione produkty może nastąpić w następujących formach:
a) przelewu bankowego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą, w jednym z systemów płatności
elektronicznych akceptowanych przez Sklep lub przekazem pocztowym. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po
otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku
przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu,
4. W razie dokonania zamówienia i wybrania opcji płatności a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego
Zamówienia w ciągu czternastu (14) dni, Zamówienie zostaje anulowane. Po trzech (3) dniach roboczych od
dokonania Zamówienia w przypadku braku zaksięgowania wpłaty Klient otrzyma na podany adres e-mail
przypomnienie o wykonaniu płatności.
5. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym
uprzednio przez Klienta, nie później jednak niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy. O
szacowanym czasie wysyłki Klient jest informowany na stronie danego Produktu, z zastrzeżeniem, że Produkty
zamawiane razem wysyłane są jedną przesyłka i liczy się najpóźniejszy termin.
6. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenie Zamówienia. W przypadku niektórych produktów lub
osiągnięcia określonej wartości Zamówienia, koszt dostawy ponosi Sklep, o czym Klient jest każdorazowo przed
złożeniem Zamówienia informowany. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia opcji płatności „za pobraniem”
do Zamówień o określonej ilości Produktów, tj. Zamówienia hurtowe w kwocie powyżej 1000 zł.

§ 6 REKLAMACJE

1. Sklep jest zobowiązany do wydania towaru bez wad oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski,
co oznacza, że towar nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, oraz gdy jego
właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju.
2. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego
wyboru, z uprawnień gwarancyjnych, o ile została udzielona gwarancja oraz z uprawnień przysługujących mu od
sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi są
uprawnieniami od siebie niezależnymi.
3. Klient niebędący Konsumentem traci uprawnienia określone z tytułu rękojmi, jeżeli niezwłocznie po
stwierdzeniu wady nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Rękojmia jest wyłączona w stosunku do Klienta
niebędącego Konsumentem.
4. W celu złożenia reklamacji Konsument powinien w ustawowym terminie do zgłaszania wad
poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz
ewentualnego usunięcia wad bez konieczności odsyłania towaru do Sklepu. W przypadku konieczności odesłania
towaru do sklepu Sklep poinformuje Konsumenta o tym w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Do
odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup produktu w Sklepie z opisem żądań.
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na biuro@aromaspec.pl lub w formie pisemnej na adres Sklepu.
5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na
wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub
naprawiana przez Sklep, albo Sklep nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub nie usunął wady.
6. Jeżeli Klientem jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać
wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie
rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się
pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość
rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
nieistotna.

8. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki
z reklamowanym towarem, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym
postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację
pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu
reklamacyjnym. Jeśli Sklep nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni w przypadku Klientów będących
Konsumentami od daty jej otrzymania, uważa się, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.
9. Transport reklamowanych produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem
wskazanej przez Sklep formy odesłania. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
10. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia
reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego
sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego
formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista
przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich
drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR).


§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty
odebrania przesyłki. Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu
towaru do Sklepu. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu Konsument może skorzystać z formularza
odstąpienia od umowy zamieszczonego w załączniku do Regulaminu. Termin uważa się za zachowany jeżeli
Konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sklepu lub drogą elektroniczną na e-
mail: biuro@aromaspec.pl, najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Sklep po wpłynięciu oświadczenia o
odstąpienia w formie elektronicznej na ww. e-mail potwierdzi niezwłocznie wpływ przez wysłanie informacji na
adres poczty internetowej Konsumenta.
2. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania,
chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem
mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za
zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
3. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in.
jest rzecz:
● nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
● ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
● dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
● która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami (np. urządzenie zostało napełnione olejkiem zapachowym).
4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz
z oświadczeniem o odstąpieniu na adres siedziby Sklepu. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu
produktu do Sklepu (koszty odesłania).
5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności,
w tym koszty dostawy, zostaną przekazane na rzecz Konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie
14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
6. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek
bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną
dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu).

7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy
z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.

§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane są przez Sklep na zasadach wyrażonych w Polityce prywatności zamieszczonej na
stronie internetowej Sklepu.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Na każdy sprzedany przez Sklep produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy
zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany
przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja Regulaminu
stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.
2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem i Sklepem będą
rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów
spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.
3. Niektóre komunikaty przesyłane Klientowi przez Sklep pocztą elektroniczną generowane są
automatycznie przez systemy teleinformatyczne Sklepu. Tego rodzaju wiadomości generowane automatycznie
opatrzone będą odpowiednią wzmianką (o treści „Wiadomość generowana automatycznie. Prosimy na nią nie
odpowiadać.” lub zbliżonej). Klient przyjmuje do wiadomości, że Sklep nie ma możliwości zapoznania się z treścią
żadnych informacji, które Klient przesłałby zwrotnie.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w
terminie wskazanym przez Sklep z dniem ogłoszenia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do
niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ

Miejscowość, data…………….……………………………………… ……………………………………. …………………………………….. Imię i nazwisko Konsumenta

Adres Konsumenta, telefon

xxxxx xxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość

Ja ……………………………….niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:
– ………………………………………….
– …………………………………………
– …………………………………………
– …………………………………………
– ………………………………………….
Potwierdzam, że zwracam produkty zgodne z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
Umowa dotyczy zamówienia Nr. ……………………………………………
Data odbioru towaru…………………………………………………………
Numer konta bankowego Konsumenta (na który nastąpi zwrot płatności):
……………………………………………………………………………………………..

……………………………………
Podpis Konsumenta

Shopping Cart